پین پونِلا

اتفاقهایی که در مغز و قلبم رخ میدهد!

اتفاقهایی که در مغز و قلبم رخ میدهد!

من سمیرا هستم!
کسی که به زندگی های قبلی و بعدی
خیلی اعتقاد دارد :)

منوی بلاگ
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۹:۳۸ 1984

ماهِ من

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۲ ق.ظ


 سلام تابستون!

 سلام تیرماه .. ماهِ من ..

 درسته که هیچوقت گرما رو دوست نداشتم

 همچنین سرما رو!

 و من فقط عاشق هوای بهارم

 ولی از اینکه متولد تابستون هستم خیلی خیلی خوشحالم..

 من 11 روز دیگه بدنیا میام :دی 

امیدوارم که ماه خوبی باشه برای همه .. 


 + پ.ن: ما خرچنگ های مهربون! .. 




۹۴/۰۴/۰۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
pinponella

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی