پین پونِلا

اتفاقهایی که در مغز و قلبم رخ میدهد!

اتفاقهایی که در مغز و قلبم رخ میدهد!

من سمیرا هستم!
کسی که به زندگی های قبلی و بعدی
خیلی اعتقاد دارد :)

منوی بلاگ
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۹:۳۸ 1984

چوبِ الف!

جمعه, ۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۳ ب.ظ



 برای خودمان بوک مارک ساختیم :دی 




 اینم وقتی کتاب بسته اس :دی



 البته این بوک مارکی که من درست کردم به این کتاب نمیاد!

برای کتابِ حسنک کجایی خوبه :)))) یا حتی کتابِ حسنی نگو یه دست گُل :دی

کلا کتابی که مخاطبش حسن باشه! :دی 



 +پ.ن: نداییم نداییم :دی 

 

۹۴/۰۴/۰۵ موافقین ۲ مخالفین ۰
pinponella

نظرات  (۸)

سلام من تازه اومدم بیان بلاگ می خواستم بپرسم عکس شاخص و تو اینجا چطور میشه گذاشت مثلا تو قالب دوبین و دورنما خواهش می کنم راهنمائیم کنید
پاسخ:
سلام :)
راستش این سوالها رو حتما خود بیان باید تو قسمت های راهنما پاسخ داده باشه
منم تازه کارم!
۰۶ تیر ۹۴ ، ۰۳:۴۱ یه پسر دانشجو
به این کاردستی باید 20 داد نه به اون انشا ؛)
پاسخ:
خیلی ممنون :))) 
بح بح! عجب کتابی!
پاسخ:
^_^ الان من مورد تحسین واقع شدم :دی 
از اینا که من نتونستم بسازم :)))))))))))))
پاسخ:
چرا؟ D: اسونه که عزیزم
۲۲ دی ۹۴ ، ۱۶:۰۱ آوو کادو
خیلی جالب بود...:-)
No sé pa que te matas a reeÃonderls..Estp¡ claro que lo que era Shakira en sus comienzos a ahora va un océano entero. Antes sí era creatividad y pura personalidad, ahora es una más.Me decepcionó bastante su necesidad de mimetizarse con las “nuevas reinas”, eso no quiere decir que no siga escuchando algunas de sus canciones… sí, las antiguas.
۳۰ آذر ۹۵ ، ۰۱:۵۳ http://kreditrechnerco.info/
Hi, just doing some browsing for my Akron 4g website. Cant believe the amount of information out there. Wasnt exactly what I was looking for, but good site. Take care.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی