پین پونِلا

اتفاقهایی که در مغز و قلبم رخ میدهد!

اتفاقهایی که در مغز و قلبم رخ میدهد!

من سمیرا هستم!
کسی که به زندگی های قبلی و بعدی
خیلی اعتقاد دارد :)

منوی بلاگ
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۹:۳۸ 1984

اینستا مینستا!

دوشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۲۷ ب.ظ


اگه دوست داشتید .. 


اینستاگرامِ من



۹۴/۰۴/۲۹ موافقین ۲ مخالفین ۰
pinponella

نظرات  (۴)

۲۹ تیر ۹۴ ، ۲۲:۵۴ امید پویان
 دوس دارم :دی
انیستاگرام من 
omid.poyan 

۲۹ تیر ۹۴ ، ۲۲:۵۸ امید پویان
راستی رژ لب قرمز بهت خیلی میاااد :دی
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۵۳ پشمآلِ پشمآلو
یه اپلیکیشن دیدم فک میکنم مناسب شما باشه .. گفتم بگم.
لینک بازار:
http://cafebazaar.ir/app/?id=com.fungamesforfree.colorfy

لینک پلی استور:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fungamesforfree.colorfy

۲۴ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۵۷ مهدی پورابراهیم
بازهم میام 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی