پین پونِلا

اتفاقهایی که در مغز و قلبم رخ میدهد!

اتفاقهایی که در مغز و قلبم رخ میدهد!

من سمیرا هستم!
کسی که به زندگی های قبلی و بعدی
خیلی اعتقاد دارد :)

منوی بلاگ
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۹:۳۸ 1984

زندگی بعدی..

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۶:۰۶ ب.ظ



میخوام توی زندگیه بعدیم یه جهانگرد باشم ..



خواهش میکنم خدا توی زندگیه بعدیم جهانگرد باشم ..

خواهش 

خواهش 

خواهش 

خواهش 

خواهش 

خواهش 

خواهش 

خواهش

خواهش 

خواهش 

خواهش 

خواهش

خواهش 

خواهش 

خواهش 

خواهش

خواهش 

خواهش 

خواهش 

خواهش

خواهش 

خواهش 

خواهش 

خواهش .. 

دلم بوی چوب و چادر زدن و هوای خنک و جنگل و صدای دریا میخواد

دلم میخوای پا برهنه رو شنای ساحل راه برم 

دلم میخواد تو چادر بخوابم ، کتاب بخونم، زندگی کنم .. 

خدایا توی زندگیه بعدیم روحم تو تن یه مردِ جهانگرد باشه..

ازاد و رها .. دیگه دختر نباشم ..

خواهش میکنم خدا ... دیگه دختر نباشم ..









 +پ.ن: حالم اصلا خوب نیست .. 



۹۴/۰۴/۱۲ موافقین ۲ مخالفین ۰
pinponella

نظرات  (۴)

چرا یه روز نمیری جنگل...روحت الان میخواد اینو...بهش بده..حتی درابعاده کوچک...
وخوب...دختر بودن خیلی سخته...میفهمم چی میگی...هوم...
اما حتما خدا فکر میکرده از چسش برمیام که چسر نشدیم...: آیکسسس
من میتونم کمکی بهتون بکنم تا حالتون بهتر بشه؟
۱۲ تیر ۹۴ ، ۲۳:۵۴ امید پویان
من تصمیم دارم در همین زندگیم جهانگرد بشم!
رشته دانشگاهیمم عوض کردم!
واسه رویاهات باید تاوان بدی!
۰۵ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۴۱ مهرداد ارسنجانی
من کیهان شناس میشم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی