پین پونِلا

اتفاقهایی که در مغز و قلبم رخ میدهد!

اتفاقهایی که در مغز و قلبم رخ میدهد!

من سمیرا هستم!
کسی که به زندگی های قبلی و بعدی
خیلی اعتقاد دارد :)

منوی بلاگ
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۹:۳۸ 1984

میخوام! :دی

شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۷ ب.ظ

 

یکی از دوستام تو فیسبوک  عکساشو که رفته بود 

فریدون کنار گذاشته بود تو صفحه اش بعد چ دریایی داشت :دی

چقدر خوشگل بود، ولی الان هرچقدر تو نت سرچ کردم که عکسای

فریدون کنار رو ببینم چیزی نبود :( یه سری عکس چپندرقیچی! :دی

آخ که دلم چقدر مسافرت میخواد ..

صبح زود وقتی هنوز هوا روشن نشده بیدار بشیم بعد وسایل ُ

که از دیشب جمع کردیم بذاریم صندوق عقب ماشین

بعدش قام قام قام بریم یه وری! ترجیحا یه جای خُنک و سرسبز..

بعدش تو راه یه جای خوب نگه داریم صبونه بخوریم، عکس بگیریم

دوباره راه بیوفتیم و .... 

آخ که چقدر دلم مسافرت میخواد :))

انشالله خدا قسمتمون کنه با اقامون در اینده بریم مسافرت هی زرت و زرت :))

حالا چون از فریدون کنار عکسی گیر نیاوردم این عکس رو میذارم بجاش

 

بعدش یه موسیقی قشنگ از Dan Gibson & Donald Quan براتون میذارم

اسمش Easter Island (Chile) جزیره ی ایستر،شیلی 

عاشق صدای دریاییم که توشِ .. 

 


دریافت

 

 

 

۹۴/۰۴/۰۶ موافقین ۱ مخالفین ۰
pinponella

نظرات  (۲)

آخ آخ گفتید...
دل منم خیلی میخواد....:))
بابت موزیک هم ممنون...لذت بردم...
پاسخ:
ای جان ♥ 
بیا با هم بریم :))) 
خواهش میکنم عزیزم :* 
۰۶ تیر ۹۴ ، ۲۲:۳۰ سُر. واو. شین
من کلا ترجیح میدم خونه بمونم بازی کنم و برم نت. با طبیعت حال نمیکنم اصلا :D 
پاسخ:
خب من از نسل نئاندرتالا هستم :)))) 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی