پین پونِلا

اتفاقهایی که در مغز و قلبم رخ میدهد!

اتفاقهایی که در مغز و قلبم رخ میدهد!

من سمیرا هستم!
کسی که به زندگی های قبلی و بعدی
خیلی اعتقاد دارد :)

منوی بلاگ
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰۲ تیر ۹۴ ، ۱۹:۳۸ 1984

11 تیر

پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۳۷ ق.ظ



 ... و بدنیا اومدم ! 


 

 بنده در این عکس یک ماهم هست تقریبا! و نیشم از همان کودکی باز بوده! 




+پ.ن: درسته زشت بودم، ولی عوضش الانم زشتم هنوز :))) 

آدم یا یه کاری رو نمیکنه یا اگه کرد باید تا اخرش پاش وایسته :دی

زشتی هم جز همین کاراس! 



۹۴/۰۴/۱۱ موافقین ۱ مخالفین ۰
pinponella

نظرات  (۸)

ما به دنیا آمده ایم که با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم. آیت الله بهجت
سلام:دی
واقعا که سمیرا کجاش زشتی؟ :D
اینایی که اسید رو صورتشون ریخته رو ببین..خدا خیلی نعمت داده :D
پاسخ:
بمیری با این مسال زدنت :| :)))
این زشت منظورم اونجور زشت نیست که نابود باشم :)))

۱۱ تیر ۹۴ ، ۰۲:۱۶ لولا پالوزا
چه جوریم ژشت گرفتی واسه دوربین بلا :))
پاسخ:
آآآآآآآ :))))))))))) 
از همون کودکی ما پُزرِ عروس بودیم اصن :)))
راستی تولدت مبارک^_^ ان‌شاالله صد ساله با عزت و احترام و سربلندی و عاقبت به خیری:-*
پاسخ:
ممنون عزیزدلم :* مرسی مرسی :دی 
درسته که خوشگل و خوشتیپ نیستم 

ولی خو در عوض پولدار و جذابم نیستم ^_^
پاسخ:
اره دقیقا منم منظورم همین بود :)))))))
تولدت مبارررککک :xXx

پاسخ:
مرسی قربونت برم :*
تو کجات زشته خیلی بانمکی فقط فکرت خرابه .
پاسخ:
فکرم خرابه؟ :دی 
خیلی ممنون که من زشت نیستم!
۲۹ تیر ۹۴ ، ۱۸:۳۰ آناهیتا طـــ
وای ینی پ.ن منو کشت :)))))))

و اینکه بنده شخصن اعتقاد دارم آدم زشت نداریم. همش بازی دیدگاه و مقایسه س ;)
پاسخ:
من همش شکسته نفسی میکنم وگرنه میدونم خوشگلم D: 
:* 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی